piątek, 3 stycznia 2014

METODA CILP IN (treski)


Przedłużanie włosów metoda clip in:
Po roku czasu z  treskami CLIP IN (REMY) mogę stwierdzić że byłam z nich bardzo zadowolona i w ciągu roku użytkowania nie stwierdziłam minusów dlatego w skali 10 dostają 11 punktów :) :D

- naturalne indyjskie włosy
- można je prostować i kręcić ( podatne na zmianę kształtu)
CLIP IN- TRESKI
- świetne rozwiązanie jeśli nie chcemy mieć codziennie długich włosów ( przedłużamy kiedy chcemy :) )
- unikniemy problemu z rozczesywaniem włosów
(w przypadku innych metod przedłużania włosów jest to nieuniknione)
- zakładanie zajmuje 5 minut
- nie niszczy naszych włosów ( idealna dla włosów o cienkich i delikatnych włosach)
- wygodne w noszeniu
- brak możliwości żeby się odpięły  czy ześlizgnęły z włosów
- nie są widoczne na włosach
  najlepiej dopiąć 2 lub 3 taśmy wtedy uzyskamy naturalny efekt  długich włosów
- po pierwszym "doczepieniu" należy je lekko wycieniować tak by współgrały z naszymi włosami



PIELĘGNACJA:

  • mycie tak często jak to jest konieczne ( w moim przypadku przy zakładaniu 2 lub 3 razy w tygodniu mycie raz w tygodniu
  • myć delikatnym szamponem nie pocierając włosów o siebie by ich nie zniszczyć i nie poplątać
  • myć w letniej wodzie
  • nałożyć odzywkę a następnie maskę i pozostawić ja na pól godz a następnie spłukać
  • nałożyć olejek lub serum i wysuszyć włosy średnim strumieniem ciepła
  • wyprostować lub zakręcić ( pamiętać żeby nie używać wysokiej temperatury czyli unikać 200 stopni i więcej), można również zakręcić na wałki i pozostawić na noc do wyschnięcia
  • mycie włosów powoduje wypłukanie koloru więc podczas farbowania swoich włosów resztę farby nałożyć na treski ( wszystkie treski związać w kucyk i wmasować w nie farbę. Woda utleniona w farbie nie wyższa niż 3 %)
  • nie rozjaśniać!!! ( skończy się to zniszczeniem włosów tak jak to się stało w moim przypadku :( )

JAK ZAKŁADAĆ WŁOSY CLIP IN-> film 





3 komentarze:

  1. Fajna zabawa z nimi jest, mam kilka taśm. Chociaz jak zrobiłam warkocz to czułam ciężar doczepionych włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego że było więcej tych pasm lub treski były grube? Ja po założeniu swoich 3 pasm nie czułam ze mam coś na głowie :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe, wcześniej nie wiedziałem o czymś takim

    OdpowiedzUsuń