wtorek, 17 grudnia 2013

Farba JOANNA- CYNAMONOWY BRĄZ


KOLORYZACJA DROGERYJNA FARBĄ JOANNA-> CYNAMONOWY BRĄZ

joanna cynamonowy brąz
 Do swojego farbowania użyłam własnej wody utleniającej 3% a nie tej co w opakowaniu (6%),gdyż moje włosy nie potrzebowały rozjaśnienia i nie chciałam by ucierpiały na tym w postaci przesuszenia.
Efekt:

- włosy lśniące i miłe w dotyku  
- włosy nie przesuszone
- kolor zbliżony do koloru na opakowaniu ( nie jest ciemniejszy jak w przypadku innych farb) 


joanna cynamonowy brąz


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ogónie to farby z joanny są fajne i kolory wychodzą takie jakie mają wyjść :)

      Usuń
  2. hej. mam pytanie??? jaki kolor włoaów miałas wczesniej, że po nałozeniu wyszedł taki piękny. chciałabym spróbować ale miałam dekoloryzację i moje włsy wpadają w miedziany. pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed tą koloryzacją farbowałam włosy były na tym samym poziomie czyli nie ciemniejsze nie jaśniejsze tylko bardziej w zimnym odcieniu (popiel) i bez tych brązowo- "cynamonowych" refleksów. Myślę że po nałożeniu farby na obecny twój kolor wyjdzie on podobny ale może mieć refleksy bardziej czerwone. I zaraz po koloryzacji kolor będzie ciemniejszy dopiero po kilku myciach będzie taki jak powinien być.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń