wtorek, 17 grudnia 2013

ARTEGO- farba rozjaśniająca

Koloryzacja produktami ARTEGO
świetne rozwiązanie rozjaśniania ciemnych włosów bez żółtych odrostów, bez użycia rozjaśniacza i bez zniszczonych włosów!!! :)

artego bardzo jasny naturalny blond

artego bardzo jasny naturalny blond


W skład zestawu koloryzacyjnego wchodzą:
- farba 900- 11N -> bardzo jasny naturalny blond
- krem rozjaśniający -> dodatkowe rozjaśnienie o 1 ton bez efektu żółtych odrostów
- oxydant 9 %

Proporcje 1:1:1,5
czyli - 20 g farby
       - 20 g kremu rozjaśniającego
       - 30 g oxydantu

artego bardzo jasny naturalny blondartego bardzo jasny naturalny blond





Tubka z farbą i kremem rozjaśniającym ma pojemność 150 ml ( wystarczy na 4- krotne farbowanie odrostów)


KREM ROZJAŚNIAJĄCY po wymieszaniu z podwójną ilością oxydantu 3 %lub 6 % można stosować jako lekki dekoloryzator lub używać do ściągania koloru

27 komentarzy:

  1. Ciekawe rozwiązanie na nieniszczenie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak :) szczególnie dla włosów grubych lub takich które ciężko się rozjaśniają :)

      Usuń
  2. jeśli położe tą farbę na włosy raczej ciemny brąz z rozjaśnionymi refleksami to czy uda mi się trochę ocieplić brąz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy dużo jest tych refleksów i robione rozjaśniaczem czy farbą?

      Farba ta super rozjaśnia naturalne włosy a jeśli chodzi o farbowane to lekko może pojaśnić o 1 góra do 2 tonów. Należy dobrać odpowiedni odcień brązu jaki chcesz uzyskać + krem rozjaśniający i woda 6 %.

      Ewentualnie można wykonać kąpiel rozjaśniającą wtedy na pewno wyjdzie trochę jaśniejszy i cieplejszy odcień brązu jeśli masz ciemne włoski. Ale wszystko zależy od tego jakiego koloru są teraz Twoje włosy i jaki efekt chcesz uzyskać. Jeśli chcesz możesz wysłać zdj z obecnym kolorem i tym co chcesz uzyskać a chętnie odpowiem :) mój mail to: a.b.10042012@gmail.com

      Usuń
  3. Czy może ktos napisac jaki odcień włosów zalecany aby farba wogóle złapała?? ja mam średni brąz teraz i czy mi ta farba rozjaśni o 3 tony??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak powinno rozjasnic sredni braz nalezy uzyc farby z 9 % oksydantem + krem rozjasniajacy. jesli oczywiscie wlosy sa naturalne nie farbowane

      Usuń
  4. okropny żółty i sztuczny blond masz na glowie , przykro mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie jest calkiem odwrotnie. :) na zywo efekt naturalny nie zolty i nie sztuczny, kazdy zachwyca sie jak mozna uzyslac taki efekt na ciemnych wlosach ktore ciezko sie rozjasniaja :) moze efekt na zdj tego nie ukazuje :)

      Usuń
  5. chciałam zapytać mam siwe włosy w zasadzie odrosty reszta beżowy bardzo jasny specjalny bląd chce trochę zmienić kolor na artego 8s i 8 n z woda 9 % , . i moje pytanie jaki kolor mi wyjdzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko określić nie widząc koloru włosów. Jeśli jest taka możliwość to mozna przeslac zdj na maia a.b.10042012@gmail.com moze uda mi sie wtedy pomóc :)

      Usuń
  6. Witam, własnie trafiłam na bloga i mam problem z odczytaniem instrukcji farbowania odrostów. Znalazłam odpowiedni numer farby Artego plus zalecany oxydant, ale nie mogę dotrzeć do kremu rozjaśniającego. Gdzie go kupić? Jak się nazywa dokładnie? Z tego co wyczytałam, Artego ma tylko dwa rozjaśniacze w proszku. O kremie głucho... Proszę, pomóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że dopiero teraz odpisuje. Jeśli chodzi o zakup to jedynie u dystrybutora http://www.artego.pl/pl/mobile/l/dystrybutorzy.html
      oto link i należy znaleźć dystrybutora najbliżej swojej miejscowości wykonac telefon i zamówić. :)

      Usuń
    2. Trochę Ci się proporcje nie zgadzają.
      20+20= 40
      czyli w proporcji 1:1,5 to 60 g oxydantu, a nie 30.

      Usuń
    3. Proporcje sie zgadzają bo oksydantu musi być półtorej niż samej farby a nie farby plus kremu rozjaśniającego. Czyli farba do oksydantu 1: 1,5 i do tego dodajemy tyle samo kremu rozjaśniającego co farby juz bez dodawania oxysantu!!!!! :)

      Usuń
  7. Witam czy ta farba rozjasni kolor naturalny rudy na blond ladny chodzi o odrosty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rozjaśni a dodając do tego ten krem rozjaśniający efekt będzie chłodniejszy i jaśniejszy niż nakładając sama farbę.

      Usuń
  8. Część, czy możesz przesłać dodatkowe zdjęcia jak wygląda ten kolorek w świetle dziennym?? Mam trudne do rozjaśnienia, brązowe włosy- odcień zbliżony do Twoich, ale czy Ty wcześniej też miałaś problem, żeby położyć samą farbę blond bez uprzedniego podjaśniania?,boje się, że wyjdę jak złoty kurczak;) pozdrawiam i czekam na info.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety będzie ciezko w tym momencie dodac zdj w świetle dziennym gdyż jak narazie nie mam możliwości zrobienia ponieważ u mnie na włosach gości brąz a narazie zadanej klientki nie mam którą bym farbowała tymi farbkami z powodu zmiany miejsca zamieszkania. Ale mogę śmiało stwierdzić ze farbując tą farbka grube wlosy w kolorze ciemny brąz nie wyszedł kurczak a ciepły słoneczny blond. Używając innych farb było niemożliwe.

      Usuń
  9. Hej , mam włosy rozjasniane rozjasniaczem - długie (do pasa ) i chce kupic ta farbe własnie . Odrost mam 2cm a swoje naturalne na odroscie to taki ciemny jak u Ciebie . Wyslesz mi na maila zdjecie wlasnie tych wlosow w swietle dziennym? meil : marcia235@wp.pl .

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupiłam cały zestaw i niestety nie spisał się na moich włosach. Zrobiłam próbę na 1 cm. włosów i po umyciu wyszedŁ ciemny złoty blond;/ Szkoda, ze nie uzyskałam tak ładnego koloru jak na Twoich włosach. Może przyda Ci się ten zestaw farb?, chętnie odsprzedam. pozdrawiam S.B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mieszana została farba plus krem rozjaśniający plus oxydant 9%?

      Usuń
    2. Tak Asia, zakupiłam wszystko u przedstawiciela firmy ARTEGO:, farba, krem i oxyfdant 9%.

      Usuń
  11. a czy farba rozjaśni czarny odrost?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Gdzie mogę kupić cały zestaw? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, ja zakupiłam u przedstawiciela firmy Artego, mogę odsprzedać cały zestaw, gdzie farba i krem posiadają po 1 ml ubytku, a oxydant 2ml. pozdrawiam.

      Usuń
  13. Witam, ja mam taki mały problem pracuje na farbacg artego. Ogólnie jestem z nich zadowolona, Ale blondy to moja zmora. Co użyć mając siwizbe około 30% żeby uzyskać chlodny blond ? Staram się pracować na pop , 901 i ewentualnie 10.1 Ale zawsze wychodzi żółto.mogę liczyć na pomoc?

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się szykuję do koloryzacji i też wybrałam Artego, dokładnie ten odcień https://alluress.com/product-pol-488-Farba-do-wlosow-Artego-ITS-COLOR-150-ml.html. Mam nadzieję, że wyjdzie mi równie pięknie co Tobie!

    OdpowiedzUsuń